Pohrdání в Steam, Scorn Review: někdy příliš grotesque hororová hra-The Washington Post

Pohrdání je hororová hra věřící H. R. Giger než „mimozemšťan“

В кажжой локаци вас ждут уникальный южюжет, загадки и персонажи, но ве они созза еду едый еди еди еди еди еди еди еди еди еди едœ. На протяжении игры ы б 14 открывать новые области, изя и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и ве происходящее.

Edice купить opovržení

Контент для

Открыть центр сообщества

Специальное издание

.

Об эой игре

Pohrdání – атмосферный приключенческий хорор от первого лица, дейтвел přátel и ж ж ж ж ж ж ж ж ж ж ж ж ж ж ж ж ж ж ж ж ж ж ж ж.

Он вохновлен хайдеггеровской идей «заброшености» ». Вам предстоит иследовать. Окружение ° будет.

Особенности геймплея

Единый «живой» мир
Действие pohrdá происходит. . Южюжет развивается внутри игры, без катсцен, которые могути ржжог жиа жо starosti. Но будьте внимательнее-если ы ч п проп už, игра вас не пожалееет. У вего есть причина и.

Полное ощущение тела
. .
Действие pohrdá происходит. Каждый регион – эо лабиринт из разных помещений. Южюжет развивается внутри игры, без катсцен, которые могути ржжог жиа жо starosti. Но будьте внимательнее-если ы ч п проп už, игра вас не пожалееет. У вего есть причина и.

Управление инвентарем и боезапасом
Ы можете нести не очень. Это тоже помогает удерживать в игрока на протяжени всей игры. Приходится дуа, когда сражаться, а когда лучше поискать укрытие и в и д д д д и и д и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и и. Игра obale.

Описание контента для ззрослых

Разработчики описывают контент та: .

Системные требования

Минининининnakыные:

• 64-разрядные процессор и
    • О: Windows 10
    • Процессор: Quadcore AMD Ryzen 3 3300x / Intel Core i5-8400
    • Оперативная память: 8 GB озу
    • Видеокарта: Nvidia Geforce GTX 1060 (3 GB)
    • Версии 12
    • Место на диске: 50 GB
    • Дополнительно: SSD (Drive s pevným stavem)

• 64-разрядные процессор и
      • О: Windows 10/11
      • Процессор: AMD Ryzen 5 3600 / Intel Core i7-8700
      • Оперативная память: 16 GB озу
      • Видеокарта: NVIDIA GeForce RTX 2070 (8 GB)
      • Версии 12
      • Место на диске: 50 GB

Pohrdání © 2022 Ebb Software D.Ó.Ó. Vyvinul Ebb Software D.Ó.Ó., Člen interaktivní skupiny Kepler. . “Pohrdání”, “Ebb” a logo Ebb jsou všechny ochranné známky softwaru Ebb GmbH. Všechna práva vyhrazena.

„Pohrdání“ je hororová hra věrnější pro H.R. Giger než „mimozemšťan“

Švýcarský umělec h.R. Giger je nejlépe známý jako tvůrce, který dal mimozemské franšíze jeho ikonickou, děsivou estetiku. Gigerová smíšená biologie, stroje a erotické snímky pro vytvoření titulárních mimozemských tvorů, které je série tak dobře známá. Xenomorf je obrovské monstrum, které je navrženo tak, aby evokovalo prvotní znalost jeho fallické hlavy a vágně humanoidního těla, ale také nervózní cizince kvůli jeho strojovému exoskeletu. To záhadné údolí je to, co dělá xenomorph tak znepokojivě, dobře, dobře, .

Ale Alien nikdy nebyl opravdu o Gigerova práce. Nejvýznamnější témata filmu jsou ve skutečnosti něco jiného než mimozemšťana: průměrní dělníci, kteří se stali, trpí za nezničitelnou chamtivost megakorporací, strach z neznáma, morální povinnosti vědy a mateřství (Ripley a Alien Queen jsou nakonec matky, matky ). Tato lidská témata jsou tím, co učinilo „mimozemšťany“ takovým průkopnickým sci-fi film, když byl propuštěn v roce 1979. V žánru, který byl tradičně prohlížen z vznešené perspektivy důstojníka Hvězdné flotily nebo Jediho rytíře, byl Alien o truckerech ve vesmíru.

„Pohrdání,“ hororová hra z první osoby od softwaru Srbského vývojáře a publikovaná společností Kepler Interactive, rozhodně není o truckerech ve vesmíru. Když jsem prozkoumal noční můru „opovržení“, cítil jsem se, jako bych procházel galerií Gigerových obrazů s minimální ztrátou v překladu. Byl to bizarní a někdy úchvatný titul. Ale některé nemotorné design mapy, telefonované v bojové mechanice a obzvláště intenzivním souboru během závěrečného aktu hry, mě přiměly přání za soustředěnější, kratší cestu – a dokonce i prominentnější varování spouštěče.

Na stránce „Scorn’s“ Kickstarter popsal Ebb koncept za hrou jako „hození do světa.“(Toto je pravděpodobně odkaz na německého filozofa Martina Heideggera, který přesně o tom psal; původní název„ Scorn “byl„ Dasein “, poté, co Heideggerův existenciální koncept bytí.) Hrajete jako bezsrstý humanoidní probuzení v groteskní, ale krásně realizovaný biomechanický svět. Stěny, které vypadají jako napjaté šlachy, jsou omámeny paprsky a krokvemi připomínajícími kosti. Chlapky šupinatého, kožního tkaniny visí v přípravách ze stropů. Screpit, kosterní stroje jsou poháněny střevními trakty Gunmetal a ovládány konzolami vlnící se průmyslovými krevními cévami. . Dokonce i prachové částice unášené v kouřových, matné světlo očí ve tvaru očí se pohybují způsobem, který se cítí nepřirozeně.

Vaše postava vstupuje do „opovržení“ nahého a nevědomého a jako hráč nemáte o nic lepší. Hra sportuje UI holé kosti, které zmizí, když jste mimo boj, a žádná z tvorů, s nimiž se setkáte, ani místa, která navštívíte, nemá jména ve hře. Neexistuje žádný dialog, protokol úkolů, inventář nebo mapa. Neexistují žádné zjevné cíle k dokončení nebo cíle k dosažení. Jediná věc, kterou můžete udělat, je posunout se kupředu – skutečným existenciálním způsobem, protože můžete. Mnoho hádanek, se kterými se setkáte, lze vyřešit pouze pomocí pokusů a omylů. Tento minimalistický přístup je způsob, jakým „opovržení“ přináší svůj koncept „hození do světa.“